Veel gestelde vragen

Lidmaatschap

Bij CLUB-LIFE betekent all-inclusive sporten dat je van alle faciliteiten onbeperkt gebruik kunt maken. Of je nu gebruik maakt van de sauna, groepslessen, personal coaching het zit allemaal onbeperkt bij het abonnement inbegrepen.

Er zijn mogelijkheden om je abonnement tijdelijk te bevriezen, bijvoorbeeld bij een medische ingreep. Vraag hiervoor naar bij de receptie of stuur een mailtje naar info@club-life.nl 

Wanneer je het abonnement wil beëindigen vragen we jou om een handtekening te komen zetten op de club. Dit is mogelijk na de eerste looptijd van je abonnement en we hanteren een opzegtermijn van 1 periode.

Met alle abonnementen bij CLUB-LIFE werken we met een automatische incasso elke 4 weken. Zodoende worden er 13 incasso’s per jaar uitgevoerd. Het is niet mogelijk om de kosten voor een lidmaatschap contant of via pin te betalen.

Het is handig om een plek te reserveren voor een groepsles zodat je gegarandeerd plek hebt. Dit kan via de CLUB-LIFE app. Lessen zijn vanaf 1 week voorafgaand te reserveren. Ben je nog geen lid en wil je vrijblijvend een les proberen? Vraag dan hier een dagpas aan.

Sporten bij CLUB-LIFE

Jazeker, bij CLUB-LIFE zit personal coaching bij het abonnement inbegrepen. Samen met een CLUB-LIFE coach werk je naar je doel toe en zal alles uitgelegd worden.

Natuurlijk kan dit. Personal coaching is vrijblijvend en alleen wanneer je dit wenst.

Je sportkleding, een handdoek en een bidon. In onze kleedkamers hebben we kluisjes waar je je spullen in kunt doen.

Dit kan contant, pinnen of via je tegoed. Bij CLUB-LIFE kun je een tegoed op je naam zetten en hiervan je consumpties betalen. Lekker makkelijk!

Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op of informeer bij de receptie.